2021 – PM-07

W tym sezonie zespół zdecydował się na konstrukcję nośną opartą o monocoque tworzony przy technologii rodem z F1. Punktem wyjścia była ergonomia i bezpieczeństwo kierowcy. Całkowicie przeprojektowany został także pakiet aerodynamiczny. Autorski układ zawieszenia został zaprojektowany od czystej kartki. Został stworzony model kinematyczny, dzięki którym można zbadać zachowanie pojazdu w trakcie różnych sytuacji na torze. PM07 to idealna platforma rozwojowa na przyszłe sezony.

Zdalny udział w zawodach FS Switzerland.
Konkurencje statyczne Design Event, Cost
Event oraz Buisness Event.

Udział w zawodach Baltic Open Finland.
Konkurencje dynamiczne Acceleration,
Superslalom, Autocross oraz Endurance.

999 kG
0 S
0 km/h
ERMAX 228 o mocy 109kW ograniczonej regulaminowo do 80kW
Niezależne dwuwachaczowe zawieszenie carbonowe typu push rod z tytanowym ARB
Monocoque z włókna węglowego typu pre-preg zoptymalizowany pod kątem niskiej masy własnej oraz sztywności skrętnej
Pakiet aerodynamiczny wykorzystujący technologię Formuły 1 oparty o dokładną analizę CFD
580V
999 kG
0 S
0 km/h