NASZE BOLIDY

Stanowią przypieczętowanie wielomiesięcznych prac zespołu. To właśnie one są czynnikiem skupiającym wszystkie nasze działania oraz motywują do rozwijania umiejętności.

Warta

To od niej wszystko się zaczęło. Pozwoliła na pozyskanie najważniejszych partnerów projektu oraz zdobyła wiele nagród i wyróżnień, co w istotny sposób wpłynęło na kierunek i tempo rozwoju naszego zespołu.

Dane techniczne

Silnik: PC40 z motocykla Honda CBR600RR z autorskimi podzespołami
Konstrukcja nośna: Przestrzenna rama stalowa, spawana metodą TIG
Zawieszenie: Stalowe wielowahaczowe
Masa: 260kg
0-100km/h: 4.0s
Prędkość maksymalna: 102km/h

Wilda

Po udanym pierwszym sezonie nasze ambicje wzrosły - postawiliśmy na poprawę osiągów pojazdu poprzez redukcję masy, implementację pakietu aerodynamicznego oraz poprawę charakterystyk silnika. WILDA, mimo drobnych problemów technicznych, okazała się znakomitą bazą do dalszego rozwoju oraz pokazała potencjał drzemiący w naszych koncepcjach.

Dane techniczne

Silnik: PC40 z autorskim układem smarowania, innowacyjną skrzynią biegów i carbonowym kolektorem dolotowym
Konstrukcja nośna: Monocoque z kompozytu przekładkowego
Aerodynamika: Pełny pakiet dynamiczny wykonany z kompozytu
Zawieszenie: W pełni regulowane stalowe dwuwahaczowe
Masa: 210kg
0-100km/h: 3.6s
Prędkość maksymalna: 115 km/h

Cybina

Międzynarodowy sukces. Tak, w dwóch słowach, opisać można trzeci sezon PUT Motorsport. Sukces, który zawdzięczamy doświadczeniu zdobytemu w poprzednich edycjach projektu. Cybina to dojrzały i przemyślany projekt, który zapewnił nam wiele powodów do dumy - 5. miejsce zdobyte na Silverstone Circuit było dla nas spełnieniem marzeń!

Dane techniczne

Silnik: PC40 z systemem pneumatycznej zmiany biegów
Konstrukcja nośna: Udoskonalony monocoque z kompozytu węglowego
Zawieszenie: Carbonowe wielowahaczowe typu push-rod, pull-rod
Masa: 205kg
0-100km/h: 3.6s
Prędkość maksymalna: 120km/h

Maria

Potwierdzenie, że zeszłoroczny sukces nie był przypadkowy. Czwarty sezon dla zespołu PUT Motorsport, był kontynuacją doświadczenia i zrównoważonego rozwoju nowej konstrukcji. Udział w czterech edycjach tegorocznych zawodów, a także miejsce w TOP 5 w co najmniej jednej konkurencji na każdych zawodach napawa nas dumą !

Dane techniczne

Silnik: PC40 z laminowanym kolektorem dolotowym
Konstrukcja nośna: Innowacyjny monocoque z kompozytu węglowego
Aerodynamika: Pakiet aerodynamiczny z profilami o zmiennej cięciwie
Zawieszenie: Push-rod/pull-rod z carbonowymi obręczami kół
Masa: 201kg
0-100km/h: 3.5s
Prędkość maksymalna: 126km/h

Rusałka

Absolutnie największy sukces zespołu. Dopracowany w każdym calu, bolid wyścigowy z prawdziwego zdarzenia. Pozwolił po raz pierwszy w historii stanąć na najwyższym stopniu podium.

Dane techniczne

Silnik: PC40 z motocykla Honda CBR600PR z tytanowym kolektorem wylotowym w powłoce ceramicznej
Konstrukcja nośna: Monocoque z kompozytu węglowego zoptymalizowany pod kątem masy i aerodynamiki
Aerodynamika: Pakiet aerodynamiczny wykorzystujący technologię druku 3D wraz z systemem DRS
Zawieszenie: W pełni regulowane carbonowe typu push-rod/pull z tytanowym ARB
Masa: 198kg
0-100km/h: 3.3s
Prędkość maksymalna: 126km/h